2017. október 21., szombat

17 Bangtan High School

Az ismeretlen alak szó nélkül ragadja meg Taehyungot, aki a meglepettségtől nem is ellenkezik. Még akkor sem, amikor a földön kötnek ki mind a ketten, és verekedni kezdenek. Magamhoz térve, a harmatnyi erőmmel rontok neki az idegennek. Azaz, rontanék, de Dyul előttem terem, megállásra késztetve.

- Kunwoo! Azonnal engedd el! - üvölt az idegenre, aki egy pillanatra felkapja a fejét, Dyulra nézve. Tae kihasználva az alkalmat, megragadja - ezek szerint Kunwoo - gallérját, és maga alá rántva kever le neki néhány erős, egymást követő jobbost. Az én pasim. - Te is, Taehyung! Álljatok le mindketten, idióták! - száll be a csatába Dyul is, mire én is észbe kapok,  és szerelmemhez sietve ölelem meg szorosan, míg Dong-yul a szemétládához siet. Ki a fene ez, és miért verte meg Tae-t?

- Yul, ő egy rohadék, te is tudod! Tudja, hogy mit érzel, mégis... - Bár üvöltve kezdi mondatát, Kunwoo mégis elhalkul a végére, először barátjára, majd Taera emelve tekintetét. Rólam tudomást sem véve.

- Hagyjuk ezt most, gyere fel inkább. Lemossuk a vért - segíti fel Dyul Kunwoot, majd bármi szó vagy magyarázat nélkül kíséri fel az emeletre. Mi a franc volt ez?

- Jól vagy, Tae?- kérdem aggódva a vérző száját fogó szerelmemet, aki csak bizonytalanul bólint egyet, a két imént távozott jómadár után nézve. - Ki ez? Miért vert meg? - simítok arcára, mire végre rám emeli a tekintetét, majd enyhén elmosolyodik.

- Ő Dong-yul legjobb barátja, folyton nála alszik, vagy ő alszik itt. Nem igazán kedveljük egymást, érthetetlen okokból - nevet fel keserűen.

- Láthatóan okkal támadt meg - folytatom a felesleges aggódást, ugyanis Tae láthatóan nem sérült meg komolyan. Ha még mosolyogni is tud!

- Nem, de most nem ezzel akarok foglalkozni - karolja át a derekam és húz magához, mire azonnal elvörösödöm. Bármilyen jó érzés is a karjaiban lenni, a házban itt van az a két patkány, így gyorsan eltolom magamtól szerelmemet, aki összezavarodva pillant rám. - Mi a baj?

- Nem mennénk inkább máshova? - kérdem bizonytalanul, reménykedve, hogy beleegyezik. Sóhajt egyet, majd csalódottan bólint, de azért elindul kifelé. Később még bocsánatot kérek.

Épp elindulunk kifelé, mikor a lépcső felől hirtelen kiabálás üti meg a fülünket, mire mind a ketten összenézünk. Megtorpanva állunk és várjuk a folytatást, ami nemsokára meg is érkezik, egy hangos ajtócsapódás és egy dühösen robogó Kunwoo formájában. Minket le se szarva veszi az irányt a bejárati ajtó felé, de a szorosan mögötte szaladó Dyul még időben megállítja. Mi csak döbbenten és tehetetlenül állunk, nézve, ahogy azok veszekednek, egymáshoz vágva a sértőbbnél sértőbb szavakat.

- Szerinted ez tényleg megoldás? Hogy beszéljelek le erről, ha ilyen hülye vagy? - kiabál Kunwoo torka szakadtából, ami nagyon megrémít. A srácnak nem semmi a testfelépítése, még Taehyungnál is magasabb, és körülbelül olyan izmos, mint egy profi bokszoló. Kész csoda, hogy Tae túlélte a támadását.

- Lehetne, hogy ezt nem itt beszéljük meg előtte...? - pillant Dyul Taera, majd rám, kicsit lehajtva a fejét. Neki is elég kellemetlen a szitu.

- Nem! Ezt itt és most le kell rendezni. - Ezzel megragadja Taehyung gallérját, aki már kapna a srác keze után, de az még azelőtt Dyulnak lökve elengedi, hogy Tae akárcsak hozzáérhetne. - Gyerünk, mondd meg neki, most azonnal! Vagy engem egy életre elfelejthetsz - teszi keresztbe a karjait Kunwoo, felvéve egy katonás pózt, szilárdan állva. Ez biztosan középiskolás? És minek ráncigálja Taet?

- Te megőrültél...? - döbben le Dyul, én pedig itt elégelem meg a dolgot.

- Már elnézést, de szeretnék a párommal kettesben maradni, akár itt, akár máshol, és a ti vitátok egyáltalán nem érdekel, sőt mi több, rohadtul idegesít - förmedek rá előbb Kunwoora, aki rám kapja a tekintetét, ami miatt inkább Dyulra nézek. Ez a srác fosatós, nagyon.

- Igen, Kooknak igaza van. Akármi bajotok is van, nekünk erre nincs időnk. Kunwoo, ha csak kiabálsz meg rángatsz, akkor akár el is mehetsz, Dyul, te meg menj vele, és vissza se gyere! - sziszegi hyung ijesztő éllel a hangjában, amitől Dong-yulban megfagy a vér. Lehajtott fejjel rágja az alsó ajkát, mint aki nem hiszi el, amit az imént hallott. Még én sem hallottam a páromat így beszélni.

- Jó! Úgysincs mit beszélnünk - indul meg határozottan a kijárat felé, kikerülve Kunwoot. Azt hittem, ő majd keményen visszatartja és lekever Taenak még pár felesleges ütést, de nagy meglepetésemre, szó nélkül kiengedi Dyult, és egy kisebb sóhaj kíséretében utána baktat. Ezeknek mi bajuk, de komolyan?

- Te jól vagy? - simít vállamra kedvesen Taehyung, amitől egy pillanatra kellemes borzongás fut végig rajtam, amit ő csak megmosolyog, de nem teszi szóvá.

- Ezt nekem kellene kérdeznem - mosolygok rá zavartan, majd elindulok a szobája felé, nyomomban vele. - Menjünk fel, és csináljunk valamit!


(Sziasztok! Bocsi a késői részért, de igyekeztem... Nagyon nagyon elfoglalt vagyok, komolyan, alig látok ki mostanában a tanulásból... És még így is vannak tantárgyak, amikkel gondban vagyok. Elég nagy gondban. De mivel a nyelvvizsga jelentkezését sikeresen lekéstem, még van egy fél évem arra, hogy a kövire készüljek, szóval ilyen szempontból most ti vagytok a szerencsésebbek. Már, ha tényleg érdekel valakit ez a bénácska történet. :D
Innentől igyekszem havonta minimum egy részt hozni, bocsánat, hogy ennyit kell várni rám. Remélem azért vannak még, akik olvasnak. :D További jó tanévet  mindenkinek! ^^)

6 megjegyzés:

Lexa írta...

Kíváncsi vagyok miről beszél Dyul és Kunwoo...Én már vártam a részt úgyhogy nagyon örülök hogy hoztad ^-^ A tanuláshoz fighting! Megértem hogy tanulnod kell meg minden. Hozd a részeket amikor tudod, nem számít. Mindig azt mondom hogy addig engem nem érdekel mikor hozzárt valaki a részt, amíg van folytatása és folytatja is <3
Fighting!!

Yume Nissy írta...

Hamarosan kiderül! ^^
Nagyon kedves szavak, teljesen meghatódtam! Olyan jó, amikor van olyan olvasód, aki nem csak hogy nem felejtett el, de meg is érti a helyzeted... Az ilyenek mindig meghozzák a kedvet a folytatásra! Köszi, hogy időt szántál a komment megírására, nagyon jól esett! ^^ <3

Esuta írta...

Szia!
A végére is értem, és alig várom a folytatást. Ahogy olvastam, az a gondolat fogalmazódott meg a fejemben, hogy mi van, ha Dyulnak Taehyung jön be, és azért szereti el a csajait, hogy ne lehessen másé? Érhető lenne, főleg ez a veszekedés itt a haverjával. Mondjuk, ez elég ciki lenne. Számíthatunk a kövi fejezetben egy kis +18-as akcióra?

Yume Nissy írta...

Hallod, te vagy az első olvasó, akinek leesett. :D Na sebaj, te előnnyel indulsz.
Hát, szeretnék valami kis 16-18ast, de nem tudom, leszek-e olyan hangulatban. :) Majd még meglátom...
Minden kommented olvastam, de olyan sokat írtál, egyesével nem tudok válaszolni. >< De tök rendes tőled, hogy mindenhol hagytál nyomot! És, hogy időt szántál a kommentelésre és a ficim elolvasására. ^^ <3 Ezúton is köszönöm. <3

Zsuzsi~ írta...

Ah végre el olvadtam... vegre volt időmXD Dyul vajon mit mondhatott Kunwoonak? Biztos Kook rol hogy szerelmes belé. De kerems szepen Tae nem vette el tole hiszen o is szereti ahogy Kook is es pont hogy Dyul probalta elcsenni Dyult. Na de ez csak az en elmeletem kivancsi vagyok mi lesz.

Yume Nissy írta...

XD Majd meglátod ;)
Köszi a kommentet xd